Форум за хранителни добавки

Научете повече за хранителните добавки
Дата и час: Пон Май 21, 2018 9:15 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Пулоувър -"pull-over"
МнениеПубликувано на: Съб Фев 11, 2017 9:55 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2012 8:43 pm
Мнения: 103
Местоположение: Пловдив
Упражнение за разширяване на гръдния кош. То не влияе пряко върху мускулната маса. Целта тук е да се постигне пълната амплитуда на движение (водеща до разтягане), като не се използват големи тежести. В наши дни упражнението не е много популярно, може би поради това, че не е за маса. Но навремето Арнолд Шварценегер задължително го е включвал в тренировките си и е спечелил доста от това. Самото действие на упражнението се състои в разтягане на междуребрените връзки и на тези между ребрата и гръдната кост (съставени от съединителна тъкан). Точно това води до уголемяване на гръдния кош. Спорен е въпросът до каква възраст е ефективно упражнието, тъй като идва момент, когато междуребрените връзки трудно се поддават на разтягане. Според някои изследователи упражнението е неефективно след 23-25 години, точно поради тази причина. Според други пък възрастта няма значение. Така че пробвайте упражнението за 3-4 месеца и ще откриете дали то оказва влияние върху вашия гръден кош. За да го изпълнявате, ще ви е необходима лежанка или поне нещо, което служи за такава (напр. дъската за коремни преси в залата). Ако правите упражнението с щанга, нека тя да не е голяма и да е по възможност крива (EZ-щанга). Така изпълнението е по-удобно.

Ангажирани мускули в движението
Упражнението засяга в известна степен малкия гръден мускул (pectoralis minor), както и гръбните мускули teres major и teres minor (при връщането на тежестта обратно). За крепене на тежестта упражнението засяга съвсем слабо трицепсите и междуребрените мускули. Същинското действие на „пуловера“ обаче не е насочено към мускулите, а към междуребрените връзки. Това не е упражнение за маса, нито за релеф; това е упражнение за разтягане. И тъй като разтяга именно гръдния кош, се смята за упражнение за гърди и се прави в края на тренировката за тях. Поради това, че засяга донякъде гръбната мускулатура, някои билдири предпочитат да го включат в края на тренировката за гръб. Така или иначе, действието на „пуловера“ е едно и също.


Прикачени файлове:
5f30aaddb0dce7e445293c2279811626.jpg
5f30aaddb0dce7e445293c2279811626.jpg [ 68.04 KiB | Прегледано 1205 пъти ]

_________________
http://proteini-bg.com
http://bodyfan-bg.com
http://fitnesuredi-bg.com
http://herbioticum.bg/
http://testosterol-250.eu/
СИЛА ИНОВАЦИЯ НАУКА
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Мар 05, 2017 7:13 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Мар 05, 2017 7:06 pm
Мнения: 2
Едно от любимите ми упражнения. И да се комбинира с прием на много боза :) хехе

_________________
къси рокли


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron

Хранителни добавки